Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel
offlinepawel124 blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
Zobacz projekt TK28 w IGN Projekt
21465 odwiedzin | wpisów: 68, komentarzy: 266, obserwuje: 49

Prace powoli postepuja...

autor: pawel124 blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Zastanawiam sie tylko czy ten taras pasuje wielkoscia,czy nie jest za duzy? Hmm???


Komentarze (25)
autor:karolinalabajczyk  dodano: 7 dni temu
wydaje się duży, ale wiecie dojdzie jaki stół , krzesła itd
więc spokojnie nie będzie się wydawał taki wielki :)
Odpowiedź do karolinalabajczyk
autor:pawel124  dodano: 7 dni temu
Tak na 1 rzut oka moglobym go skrocic o 1 metr ale w sumie dojda meble ogrodowe,jakis duzy ladny pawilon i mysle ze bedzie ok...
autor:s-agata578  dodano: 7 dni temu
Przyda się. Postawicie jeszcze donice z roślinnością i będzie super
Odpowiedź do s-agata578
autor:pawel124  dodano: 7 dni temu
Tak roslinki obowiazkowo..ale bije sie z myslami czy nie mogl bym zrobic go troszke krotszego..
autor:naszakostka  dodano: 7 dni temu
Piękny taras lepiej za duży niż za mały przekonacie się o tym kiedy zaczniecie go użytkować .Podstawicie stół może leżaki dojdą dekoracje z polską tradycją grill i nagle zacznie się ciasno robić :)
Odpowiedź do naszakostka
autor:pawel124  dodano: 7 dni temu
Dziekuje wszystkim za komentarze...byc moze zbyt bardzo sie czepiam a wyglada ok...hmm..przespie sie z tym i zobacze co mi sie przysni...
autor:naszanektarynka  dodano: 7 dni temu
Jest ok. Przyjdzie trawnik, jakieś krzewy czy donice z kwiatami i meble tarasowe i będzie super. Przynajmniej nie będziecie narzekać na brak miejsca na tarasie 😉
autor:mojeendo  dodano: 7 dni temu
Bez przesady, duży taras to fajny taras ☺ za jakiś czas nawet nie będziecie o tym pamiętać
Odpowiedź do mojeendo
autor:pawel124  dodano: 7 dni temu
Byc moze jeszcze dzis nie widze tego tak jak inni,hmmm...pewnie zmieni sie wszystko kiedy przyjdzie ziemia wokolo,rosliny w donicach na tarasie i meble ogrodowe...
Tytuł: Taras
autor:domolgi  dodano: 6 dni temu
W życiu chyba nie na czegoś takiego jak za dużo czekolady, za dużo pieniędzy (szczególnie przy budowie), za duża kuchnia i za duży taras:) jest super!
autor:aniaikarol  dodano: 6 dni temu
Jest git :)
autor:iwona25  dodano: 6 dni temu
ja bym zostawiła świetny taras nie jest za duży:)
autor:dubi1985  dodano: 6 dni temu
uwierzcie na słowo że nie jest za duży :-)
Odpowiedź do dubi1985
autor:pawel124  dodano: 6 dni temu
Kurde,ze mna jest chyba cos nie tak..bo ja mam z tym problem ze jest zbyt dlugi...tutaj na blogu i ogolnie kazdy z kim rozmawiam twierdzi jednoznacznie ze jest ok...a mnie korci zeby z 50.cm skrocic...
autor:naszakostka  dodano: 6 dni temu
Chyba zaczynam domyślać się o co chodzi z tym za duży za długi na zdjęciu tego nie widać ale ty pewnie swoim okiem widzisz że taras niby nie proporcjonalnie wystaje poza dom opaskę.Wydaje mi się że może i faktycznie chodnik wokół domu jest za wąski lub za długi taras .Moim zdaniem nie powinniście na zapas się martwić posadźcie rośliny wzdłuż chodnika tego z oknami a taras automatycznie będzie wydawał się krótszy
Odpowiedź do naszakostka
autor:pawel124  dodano: 6 dni temu
Tak dokladnie zgadlas-es.... o to wlasnie chodzi...
autor:naszakostka  dodano: 6 dni temu
Tak podejrzewałAM :) To może odrazu pomyślcie i zróbcie przy tym chodniku obrzeża na tzw rabaty lub wymyślcie jakieś murowane donice szkoda zmniejszać taras a jak ma wam to przeszkadzać to najlepiej odrazu niby problem rozwiązać :)
Odpowiedź do naszakostka
autor:pawel124  dodano: 6 dni temu
Fajnie to zabrzmialo "niby problem rozwiazac"- faktycznie nikomu to nie przeszkadza tylko mnie i pewnie nie mam racji skoro tyle glosow jest za...
autor:iwona25  dodano: 6 dni temu
taras nie jest duży, tylko to połączenie z chodnikiem dookoła domu zrobiło takie wrażenie, inaczej byłoby gdyby był odcięty trochę i nie łączył się tak dookoła ze ścieżką. Tarasu nie zmniejszać zrobić donice, rabaty i będzie full wypas.
autor:zegiestow  dodano: 6 dni temu
Taras super, nie skracają go. Lepszy większy niż za mały jak u nas.
Odpowiedź do zegiestow
autor:pawel124  dodano: 6 dni temu
Dziekuje za opinie,mnie meczy fakt iz w chwili obecnej brakuje na tym tarasie wzglednej proporcji w stosunku do sciezek wokol domu-mysle ze gdybym go o 1 metr skrocil zblizyl bym sie blizej tej proporcji i wygladalo by to lepiej..? Hmm??
Odpowiedź do pawel124
autor:s-agata578  dodano: 6 dni temu
Jaki wymiar ma niezadaszona część tarasu?
Odpowiedź do s-agata578
autor:pawel124  dodano: 6 dni temu
Dlugosc 5 metrow szerokosc 7,10 metra
Odpowiedź do pawel124
autor:s-agata578  dodano: 6 dni temu
Ja bym zostawiła :) więcej miejsca na imprezach, mniej koszenia:)
Odpowiedź do s-agata578
autor:pawel124  dodano: 6 dni temu
Mysle,analizuje,zastanawiam sie i sklaniam sie ku temu zeby postawic na swoje i z 1 metr go skrocic-zobacze...jak skoncze to dodam zdjecia...

Stan obecny...

autor: pawel124 blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Miedzy czasie zrobilem podbitke,ostwietlenie w podbitce,parapety,zagruntowane i czeka na odpowiedni czas pod tynk..


Komentarze (6)
Tytuł: Brama
autor:izaalbert  dodano: 13 dni temu
Witam, czy można wiedzieć co to za brama garażowa I jaki ma kolor (nr.,firma).
Z góry dziękuję, domek wygląda pięknie.
Tytuł: Brama Garażowa
Odpowiedź do izaalbert
autor:pawel124  dodano: 13 dni temu
Brama garażowa to Wiśniowski-grubosc 6 cm,kolor jest hmm...w sumie ciemny zblizony do grafitu,w tej chwili zakurzona i nie widac pelnego koloru,dodam zdjecia jak chlopaki skoncza bruk i wszystko umyje..
autor:sylwia87  dodano: 12 dni temu
Gdyby nie "skos" na mojej działce i kawałek ziemi, który będę musiała kiedyś sprzedać Gminie na drogę dokładnie ten projekt bym wybrała...
Idealny 😊
Odpowiedź do sylwia87
autor:pawel124  dodano: 12 dni temu
Dziekuje i ciesze iz sie podoba...a z drugiej strony wspolczuje polozenia w niekorzystnej sytuacji...
Tytuł: brama
autor:marcintk28  dodano: 12 dni temu
jaki wymiar ma otwor pod bramr
Odpowiedź do marcintk28
autor:pawel124  dodano: 12 dni temu
5,50 cm otwor pod brame..

Czas na bruk...

autor: pawel124 blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »



Komentarze (4)
autor:asia255  dodano: 13 dni temu
Witam, co to za kostka wyglda super pozjazd też taki bedzie, mozna porsic ow wiecej fotke 😀
Tytuł: Kostka...
Odpowiedź do asia255
autor:pawel124  dodano: 13 dni temu
Kostka śrutowana,ta biala nazywa sie Piccola Bianco Carrara,ta ciemna to Piccola Nero...Prosze poczekac na efekt koncowy-dodam zdjecie i wszystko opisze.
autor:asia255  dodano: 13 dni temu
Super napewno bede zagladac, stoimy właśnie przed wyborem kostki wiec każda opinia i efekt koncowy sie przyda. Jesli moge jeszcze zapytac jaki koszt kostki wraz z ulozeniem i przy jakiek powierzchni.
Odpowiedź do asia255
autor:pawel124  dodano: 12 dni temu
Przy powierzchni okolo 250 m2 ale potwierdze dokladnie jak skoncze i rozlicze sie za robote i material. Koszt w przyblizeniu okolo 50 tys zl...

Zmiany...

autor: pawel124 blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »



Komentarze (2)
autor:kopacz  dodano: 4 miesiące temu
Z czego szafa w holu? Lacobel? Można wyraźniejsze zdjęcie prosić. A zdjęcie wnętrza?
Odpowiedź do kopacz
autor:pawel124  dodano: 4 miesiące temu
To nie jest lacobel,poprostu drzewo tylko ze bialy mat..zdjecie srodka zrobie jutro i dodam na blog..
Pow. użytkowa: 83.2 m²
Pow. użytkowa: 95.13 m²
Pow. użytkowa: 205.6 m²
Pow. użytkowa: 152.5 m²